Terug naar de shop
BB gun kopen Airsoft
KLANT BELEVING OUTDOOR
Antwoorden op de meest gestelde vragen
klik met uw muis op de tekst en u gaat automatisch naar de antwoorden op uw vraag
VOORRAAD EN LEVERTIJD BESTELLEN TELEFOON
  Wat is de levertijd
  Is het product op Voorraad
  Levering vanuit eigen distributie centrum
  Hulp tijdens bestellen
  Terugbel service als bestellen niet lukt
  Bevestiging van uw bestelling
  Kassa bon of Factuur
  Kassa bon niet ontvangen
  Minimum bestel bedrag
  Bedenktermijn
  Bestelling Annuleren
  Telefoon bestel-lijn
  Terugbel service als bestellen niet lukt
BETALEN VERZENDEN BEZORGEN
  Hoe kunt u betalen
  Wanneer is de betaling bijgeschreven
  Simpel betalen via Bank overschrijving
  Betalen via ideal
  Betalen via paypal
  Minimum bestel bedrag
  Wanneer wordt de bestelling verzonden
  Portikosten
  Verzekering
  Track & Trace
  Bestelling bezorgen
  Bestelling is nog niet bezorgt
  Bestelling op een ander adres bezorgen
  Bestelling via internet volgen
  Bestelling is verzonden
  Bestelling is onbezorgbaar
  Bestelling is door u geweigerd
  Bestelling is zoek geraakt bij
UW CONTROLE BIJ UITPAKKEN AFHALEN ART KEUR EN TIPS
  Verpakking is beschadigd
  Verkeerde product in de doos
  Product werkt niet na het uitpakken DOA
  Producten zien in showroom of winkel
  Product proberen of aankoop op proef
  Bestelling afhalen
  Sloten Controleren op juiste pasvorm
  Tips tegen diefstal
  Controle van ART-KEUR nummer
  Download de folder met tips
ACCU EN LADERS REPARATIE GARANTIE
  Defecte accu of lader
  REPARATIE aanvraag versturen
  Onderhoud en verzorging
  Reparatie buiten de garantie periode
  REPARATIE aanvraag versturen
  Onderhoud en verzorging
  Binnen de garantie periode
  GARANTIE aanvraag versturen
  Onderhoud en verzorging
BEDENKTERMIJN RETOUR RESTITUTIE
  Voorwaarden bedenktermijn
  Bedenktermijn
  Voorwaarden bij ruiling
  RETOUR aanvraag
  Termijn van de restitutie
CONTACT OPENINGSTIJDEN KLACHT OF OPMERKING
  Telefonisch bereikbaar
  Email bereikbaar
  Email reactie tijd
  Email contact
  Openingstijden van de internetwinkel
  Openingstijden van de klantenservice
  Klacht
  Opbouwende opmerking
BEHANDELING VAN VRAGEN AANKOOP ADVIES UW CONTROLE JUISTE PASVORM
  Omgang tijdens de communicatie   Aankoop advies van Laarzen & Schoenen
  Aankoop advies van Laarzen & Schoenen
LEVERING BUITEN NEDERLAND UW ZEKERHEID ALGEMENE INFORMATIE
   Betalen vanuit Belgie
   Bezorging in Belgie
  Thuis Winkel Keurmerk
  Veilig winkelen en Veilig betalen
  Beveiligde pagina bij email verzenden
  Beveiligde pagina tijdens betalen
  Onderneming met motor ervaring
  Waar kunt u het klantnummer vinden
  Bestelling annuleren binnen 7 dagen
  Keurings eisen apparatuur CE en EU
  Voorwaarden verhuur zorg producten
  Algemene bestel-leveringsvoorwaarden
WIE ZIJN WIJ PRIVACY BELEID REACTIES VAN KLANTEN
  Bedrijfsgegevens
  Vestiging en correspondentie adres
  KvK nummer en BTW nummer
  Onderdeel van
  Wat kunnen wij u aanbieden
  U bent hartelijk welkom als nieuwe klant.
  Uw prive gegevens
  Europese cookie hype
  Reacties van klanten in het gastenboek

 VEILIG KOPEN EN VEILIG BETALEN
Klik op het thuiswinkel logo, voor uitgebreide informatie

HTTPS://    Tijdens uw betaling is het Hangslotje Gesloten

Veilig kopen en veilig betalen met SSL

Als professionele webwinkel, voldoet EWK aan de allernieuwste eisen welke binnenkort in Europese regels zijn / worden vastgelegt.
Aan de goedkeuring en voor het gebruik van een beveiligings certificaat, wordt een bedrijf gecontroleerd en moet EWK aan strenge eisen voldoen.
Om alvast klaar te zijn voor de nieuwe regels, maken EWK gebruik van een beveiligde internet verbinden.
De beveiligde internet verbinding geeft u als consument, de volledige zekerheid dat al uw vertrouwelijke informatie zoals uw betaal gegevens,
niet kan worden afgeluisterd.
Beveiliging techniek op onze EWK, wordt bovendien ook toegepast bij internet bankieren van uw eigen bank.
Een beveiligde internet verbinding kunt u in Explorer en Firefox herkennen aan :
  Zelf controleren of een bedrijf veilig is
Thuiswinkel keurmerk organisaties vergroten het vertrouwen bij de consument, door de bij hun aangesloten bedrijven te controleren en te certificeren.
Door het thuiswinkel keurmerk op de pagina is het voor u als consument direct zichtbaar, dat een bedrijf gecertificeerd is.
Bij een ontstane geschil, kunt u als consument de klacht voorleggen aan de onafhankelijke geschillen commisie van het thuiswinkel keurmerk.
De geschillen commissie van het thuiswinkel keurmerk geeft een voor beide partijen, bindend advies.
Thuiswinkel keurmerk organisaties vragen een vergoeding voor het gebruik van hun certificaat en deze ligt tussen € 200,00 tot € 500,00 per jaar.
Deze jaarlijkse kosten worden door de ondernemer bij u als consument via de verkoopprijs, in rekening gebracht.
Zonder klanten, is er geen onderneming.
Elke goede ondernemer is afhankelijk van zijn klanten en zal er altijd voor zorgen dat zijn bedrijf voldoet aan alle wettelijke eisen zoals
inschrijving bij de kamer van koophandel en in bezit van een geldig BTW nummer.
Als consument kunt u zelf en heel eenvoudig via internet de gegevens van een bedrijf controleren.
Wij bieden onze klanten zekerheid
Thuiswinkel keurmerk
Eenvoudig bestellen
Niet afluisterbaar internet verbinding
Veilig betalen via uw eigen bank
Levering uit eigen magazijn
Eigen distributie centrum
Vakkundige klantenservice
Snelle reactie via email (**)
** op werkdagen, niet tijdens de vakantieperiode  
Terug naar boven

  WAT DOEN WIJ

Over outdoor

Einde van 2006 gestart met de verkoop van onderhoud in 2007 is het assortiment verder uitgebreid met outdoor en buitensport
Omdat wij zelf al vele jaren en fanantiek actief zijn in buitensport, is er een grote affiniteit met de branche.
Wij spreken uit eigen kennis en praktijk ervaringen en dit is de ideale brug tussen ons als uw leverancier en u als de consument.
Daarom zijn in 2008, de outdoor producten aan het assortiment toegevoegd.
Vanuit de markt kwam de vraag naar producten voor onderhoud en deze producten zijn inmiddels aan het assortiment toegevoegd.
Door het totaal pakket en complete aanbod, hopen wij aan uw vragen te kunnen voldoen.

   U bent van harte welkom bij onze webshop

Op deze pagina staat erg veel geschreven over de zakelijke aspecten van de onderneming.
De informatie en bijzonder uitgebreide uitleg op deze pagina, is noodzakelijk om onduidelijkheden of misverstanden voor de aankoop maar ook na de aankoop zoveel mogelijk te voorkomen. Mochten er desondanks nog vragen of onduidelijkheden bij u bestaan, onze technischedienst of ons verkoop-team staan altijd voor u klaar om al uw vragen te beantwoorden.
Wij doen ten-alle-tijden ons uiterste best, om u als klant zo goed als mogelijk te informeren of te adviseren bij uw aankoop.
Bij vragen of problemen, mag u ons altijd benaderen of even aanspreken.

Wij zouden het heel erg leuk vinden, om u binnenkort als nieuwe klant bij een van onze winkels te mogen verwelkomen.

Graag tot ziens en met vriendelijke groeten,
Namens het Verkoop team

Terug naar boven
Openingstijden winkel
Maandag 08.00 - 24.00
Dinsdag 08.00 - 24.00
Woensdag 08.00 - 24.00
Donderdag 08.00 - 24.00
Vrijdag 08.00 - 24.00
Zaterdag 08.00 - 24.00
Zondag 08.00 - 24.00
 
EMAIL CONTACT
 
Via de Email, zijn wij 24 UUR PER DAG voor onze klanten bereikbaar
Voor Al uw vragen of verzoeken voor Hulp, bij uw Problemen, bij Garantie of Retour,
willen wij u vriendelijk vragen om eerst via de email contact met ons op te nemen.
Via de email gaan wij vervolgens uw vraag beantwoorden of uw probleem oplossen.
Komen wij er samen via de email niet uit, dan nemen Wij zelf Telefonisch contact met u op.
Uw vragen via email worden, doorgaans binnen een korte tijd, door ons beantwoordt.
NAAR EMAIL CONTACT
 
TELEFONISCH CONTACT
Overdag zijn wij druk bezig in de werkplaats

Wij zijn op beperkte tijden telefonisch bereikbaar
Wij vragen om uw begrip
Maandag   gesloten  
Dinsdag tussen 08.30 - 09.00 uur
Woensdag tussen 08.30 - 09.00 uur
Donderdag tussen 08.30 - 09.00 uur
Vrijdag tussen 08.30 - 09.00 uur
Zaterdag   vrijedag  
Zondag   rustdag  
indien wij op telefoon lijn 1 in gesprek zijn met een klant
kunnen wij telefoon lijn 2 niet beantwoorden
Tot onze spijt komt u dan automatisch in de voice response
de antwoorder zegt 3x het email adres
071 - 711 02 53
Wij ontvangen gemiddeld maar 3x telefoontjes per week en om onze verkoop prijzen laag te houden,
voor slechts 3x telefoontjes per week maken wij geen gebruik meer van een call center
Al uw vragen worden op werkdagen binnen 30 minuten via email door onze klantenservice beantwoordt
Komen wij er samen via de email niet uit, dan nemen Wij zelf Telefonisch contact met u op.
Terug naar boven

BESTEL - LIJN

Bestellen via de telefoon
Als u bij shop een product wil bestellen, heeft het bestellen via onze internet-winkel onze voorkeur.
Als u niet de mogelijkheid heeft om via internet te bestellen, hebben wij een Bestel-lijn en de bestel-lijn is alleen voor het bestellen van telefoon toestellen.
Technische vragen, problemen of klachten kunnen uitsluitend via email worden verzonden.

Het is voor ons belangrijk om u als klant te voorzien van de goede informatie of het juiste advies en als u graag een levende persoon wil spreken, zou ik u graag uit willen nodigen om even telefonisch contact met ons op te nemen en al uw vragen worden op dat moment direct door ons beantwoordt.

Naar de Telefoon Bestel - lijn
Terug naar boven

Heeft u vragen of heeft u twijfel over de juiste keuze ?
Neem dan even contact op met onze Klanten Service, voor een geheel vrijblijvend aankoop advies !
Terug naar boven

HULP TIJDENS BESTELLEN

Korte Gebruiksaanwijzing voor het bestellen van een product, in slechts 4 Stappen
Tot en met Stap 2, kunt u het bestel proces op elk gewenst moment onderbreken
Terug naar de winkel STAP-1   Kassa STAP-2   uw Gegevens STAP-3   Kassa Bon STAP-4   Betalen
Maak uw keuze voor een product
U gaat naar het Keuze Menu met de Fotoos van het product overzicht
KLIK met de muis op de Foto van het product
KLIK op
U ziet dan de volledige Product informatie, de product omschrijving en de gebruiksaanwijzing
STAP - 1
KLIK op
U gaat Automatisch naar het Winkel-Mandje en daar staat uw bestelling klaar
STAP - 2
 
KLIK op UW GEGEVENS INVULLEN

Vul uw AchterNaam + Bezorg adres + Woonplaats + Email adres in
en Onderteken met uw Akkoord
Verzenden / activeren
bestellen is definitief u kunt niet meer onderbreken
KLIK op BESTELLING VERZENDEN

bestelling wordt naar ons Verzonden
STAP - 3

DIGITALE KASSABON DEZE KUNT U ZELF PRINTEN
deze kassabon kunt u printen en downloaden / opslaan naar uw eigen pc
via email ontvangt u de bevestiging van uw bestelling en een kopie van de Kassabon
STAP - 4
KLIK 1x op BESTELLING BETALEN 

uw bestelling betalen via uw eigen bank
Product(en) uit uw winkelmandje verwijderen
KLIK op Wis Product
product wordt verwijderd uit winkelmandje
Meer producten bestellen
   product 1x in Winkelmandje
   product 2x in Winkelmandje
   product 3x in Winkelmandje
KLIK op Terug naar Product Overzicht
u gaat terug naar Keuze Menu met de Foto's
KLIK op    Winkelmandje     bekijk de producten in uw winkelmandje
Bevestiging via Email
U ontvangt 3x een email bericht
KASSABON Email kopie van de kassabon + onze betaal gegevens + klantnummer
BEVESTIGING Email informatie NA uw aankoop, annuleren, retour, reparatie
PAKKET IS VERZONDEN Email met link naar uw eigen TRACK & TRACE pagina
Vragen over uw pakket, kunt u contact opnemen met TNT of GLS
 
Bestelling Annuleren
KLIK VOOR ANNULEREN UW BESTELLING
 
Terug naar boven

HET BESTELLEN

Bestellen in de winkel
Bestellingen in shop gaan altijd per vooruitbetaling en met een overboeking gaat betalen snel en veilig.
De bestel procedure in onze winkels is voor jongeren en voor ouderen, heel eenvoudig gehouden.
- In de shop , maakt u een keuze voor een product welke u wil bestellen.
- Het winkelwagentje zorgt Automatisch voor de verwerking van het totaalbedrag en de BTW berekening.
- Op het bestelformulier vult u in: Email adres, uw Naam, het Bezorg adres en uw Woonplaats,
- Hoe u gaat betalen
- Uw ondertekenen dat u akkoord gaat met de Algemene- en bestelvoorwaarden.
- Als u klikt op
  BESTELLING VERZENDEN   dan wordt uw bestelformulier via email naar ons verzonden.
- Binnen 15 minuten ontvangt u via email een KASSA BON met daarin de levertijd van het door u bestelde product.
- De KASSA BON is tevens uw FACTUUR en er staat informatie in de email KASSA BON
- In de KASSABON staan ook onze BETAAL GEGEVENS zoals het BANK-REKENING-NUMMER.
- Indien u gebruik wil maken van garantie via de fabriek, adviseren wij u om de KASSA BON uit te printen en daarna zorgvuldig te bewaren.
- Om lange wachttijden te voorkomen, vragen wij u vriendelijk om
binnen 5 werkdagen het bedrag op onze bank rekening te storten.
- Pas NA-DAT u via email van ons de KASSA BON hebt ontvangen, kunt u vervolgens het totaalbedrag overmaken naar ons rekeningnummer

Klantenservice
- Direct als u de bestelling heeft verzonden, ontvangt u een email  van onze KLANTEN SERVICE.
- In de email van de KLANTEN SERVICE, staat belangrijke informatie over uw bestelling bij shop .

Bedenktermijn
Het aanbod zal tevens een bedenktermijn van tenminste veertien (14) kalenderdagen inhouden, ingaande op het moment van uitreiking van de bestelling aan of namens de consument koper, tenzij anders overeengekomen, conform artikel 5 lid 3 van de Algemene bestel- leveringvoorwaarden.
- Bedenktermijn is uitsluitend en alleen bedoeld om de koper te beschermen tegen impulsieve aankopen.
- Bedenktermijn is dus - Niet bedoeld - om producten uit te mogen testen.
- Bedenktermijn is ook - Niet bedoeld - om te kunnen beoordelen of de gebruik's vriendelijkheid / nuttigheid van het product aan de wensen van de koper voldoet.
- Indien u een product wil proberen of een Aankoop op Proef,  moet u dit VOOR de aankoop en schriftelijk bij shop aanvragen.
- Bij retour zending conform de bedenktermijn van veertien (14) kalenderdagen, dienen alle bij aflevering aanwezig zijnde toebehoren, mee retour gezonden te worden zoals:
- De originele Aankoop Bon,
- Het product zelf,
- Compleet en onbeschadigde verpakking,
- Alle interne en externe verpakking materiaal,
- Alle meegeleverde documenten,
- Alle Aansluitmaterialen + Adapters.
- Het product moet door shop weer als nieuw verkoopbaar zijn.

Terug naar boven

ZICHT ZENDING & AANKOOP OP PROEF

Schoenen & laarzen passen
Bij aanschaf van laarzen, is ons advies om altijd 1 maat Groter dan uw schoenmaat te kopen.

Voor laarzen en ter controle van de juiste pasvorm, bieden wij de koper consument eenmalig de gelegenheid een Gratis omruiling voor de juiste maat. Elke omruiling daarna, zijn wij genoodzaakt om verzendkosten in rekening te brengen.

Producten proberen of aankoop op proef
Conform onze Algemene bestel-leveringsvoorwaarden, is er
Geen mogelijkheid om de producten uit te mogen proberen.
Onder bepaalde voorwaarden of in bepaalde situaties en uitsluitend en alleen na schriftelijk goedkeuring, geven shop aan de koper toestemming om gedurende een vooraf schriftelijk vastgelegde en volgens individueel afgesproken periode, onder door shop op het moment van de transactie te bepalen voorwaarden danwel afspraken, een product te mogen testen (koop op proef). Deze afspraken worden in een aparte overeenkomst en altijd schriftelijk Voor de aankoop tussen shop en de koper vastgelegd en ook schriftelijke door shop bevestigt. Indien er geen schriftelijk overeenkomst tussen de koper en shop bestaat, is het niet mogelijk om producten te mogen testen of om producten uit te proberen. Op de lopende transactie(s), zijn altijd onze algemene voorwaarden van toepassing. U kunt via het Klanten Contact email formulier een gemotiveerde aanvraag indienen om voor koop op proef in aanmerking te mogen komen. Wij bieden tevens een mogelijkheid om hulpmiddelen gedurende een korte periode te huren.

Terug naar boven

KASSABON OF FACTUUR

KASSA BON of Factuur

Als u bij shop een product heeft besteld, ontvangt u een online digitale Kassa-bon of Factuur.
Via de email met KASSABON / BEVESTIGING, ontvangt u tevens een kopie van de kassa bon.
Kassa bon of Factuur wordt slecht
Eenmalig aan u verstrekt en de Kassa bon of Factuur kunt u zelf printen.
Als u van shop een papieren factuur of kopie wil ontvangen, berekenen wij   17,50 voor de administratie en porti kosten.
In verband met de privacy wetgeving worden er geen Kassa bon of Factuur opgeslagen in ons systeem.

KASSA BON niet ontvangen
Als u bij shop een product heeft besteld, ontvangt u automatisch een email bericht KASSA BON dat u bestelling door shop is ontvangen.
Ontvangt u geen email KASSA BON, dan heeft u waarschijnlijk een fout gemaakt in uw email adres. Bij vermelden van een fout email adres,
ontvangt u Geen email KASSA BON en geen betaal gegevens. Controleer daarom zorgvuldig of uw email adres juist is geschreven.
Als de Voorraad Status indicatie op onze pagina - Niet Leverbaar - staat, dan wordt uw bestelling niet verzonden.

Klantenservice email
- Direct als u de bestelling heeft verzonden, ontvangt u een email  van onze KLANTEN SERVICE.
- In de email van de KLANTEN SERVICE, staat belangrijke informatie over uw bestelling bij shop .

Terug naar boven

BESTELLING ANNULEREN

Bestelling Annuleren
Als u bij shop een product met de 24 uur Verzend Service heeft besteld en om verzending / kosten voor uw bestelling te voorkomen,
vragen wij u de bestelling binnen 24 uur of zo spoedig als mogelijk, te annuleren.
Indien u de bestelling niet binnen de wettelijke termijn van veertien (14) kalenerdagen heeft geannuleerd, brengen wij u kosten voor reservering en opslag in rekening.
Zoals in onze Algemene bestel- en leveringsvoorwaarden en de Wet Kopen op Afstand vermeld, bent u echter wel verplicht om u annulering schriftelijk via de Email aan shop mede te delen. Indien u de bestelling niet binnen veertien (14) kalenderdagen schriftelijk annuleert dan bent u volgens de wet, in gebreke.
shop kan al de inmiddels gemaakte kosten aan u in rekening brengen.
Daarnaast is het ook een vorm van fatsoen, om de bestelling even af te melden en uw bestelling annuleren is slechts 2 minuten van uw tijd.

Klik hier voor Annuleren van uw bestelling
Terug naar boven

BETALEN
Betalen via uw eigen bank
Bestellingen via onze shop gaan altijd per vooruitbetaling en met een overboeking gaat betalen snel en op de veiligste manier.
U plaatst uw bestelling via internet en vervolgens ontvangt u direct de ONLINE KASSABON en deze kunt u printen met de print knop.
Via e-mail ontvangt u automatisch de kopie KASSABON met daarin het totaalbedrag en onze betaal gegevens.
Na het bestellen ontvangt u een e-mail BEVESTIGING daarin staat belangrijke informatie over uw bestelling, de levertijd, de retour of de bestelling annuleren.
Om erg lange wachttijden voor andere klanten te voorkomen en om onze voorraadstatus op pijl te houden,
vragen wij u vriendelijk om uw betaling graag binnen 5 werkdagen aan ons te voldoen.
U kunt het bedrag van uw kassabon / factuur via de hieronder staande mogelijkheden naar ons overmaken:
Betalen
U ontvangt een betaal link via email
Vanaf 2015 kan iedereen binnen Europe, geheel Gratis, Snel en Veilig betalen met iBAN.
Mede door de komst van iBAN is de functie van IDEAL te kostbaar en daarmee overbodig geworden. Wij hebben ons onder andere gericht op de doelgroep van ouderen consumenten.
Op verzoek van oudere consumenten, kunt u bij ons nog eenvoudig en veilig zelf overschrijven met IBAN via internet bankieren van uw eigen bank.
Betalen met iBAN is snel en veilig
Inloggen bij uw bank, klant-id invullen, bedrag invullen, code invoeren en uitloggen, in slechts 2 minuten.
Vanaf 2015 kan iedereen binnen Europe, geheel Gratis, Snel en Veilig betalen met iBAN.
Mede door de komst van iBAN is de functie van IDEAL te kostbaar en daarmee overbodig geworden. Wij hebben ons onder andere gericht op de doelgroep van ouderen consumenten.
Op verzoek van oudere consumenten, kunt u bij ons nog eenvoudig en veilig zelf overschrijven met IBAN via internet bankieren van uw eigen bank.
Betalen met iBAN APP is snel en veilig
Inloggen bij uw bank, klant-id invullen, bedrag invullen, code invoeren en uitloggen, in slechts 2 minuten.
Vanaf 2015 kan iedereen binnen Europe, geheel Gratis, Snel en Veilig betalen met iBAN.
Velig en snel betalen via de betaal APP van uw eigen Bank naar onze Bank, uw betaling op werkdagen voor 15.00 uur is gedaan dan is uw betaling na ongeveer   10 - 15 minuten zichtbaar op onze bank rekening.
Betalen met iDiN is snel en veilig
Inloggen bij uw bank, klant-id invullen, bedrag invullen, code invoeren en uitloggen, in slechts 2 minuten.
Vanaf 2016 kan iedereen binnen Nederland, geheel Gratis, Snel en Veilig betalen met iDiN.
Mede door de komst van iDiN is de functie van IDEAL te kostbaar en daarmee overbodig geworden. Wij hebben ons onder andere gericht op de doelgroep van ouderen consumenten.
Op verzoek van oudere consumenten, kunt u bij ons nog eenvoudig en veilig zelf overschrijven met IDiN via internet bankieren van uw eigen bank.
Betalen met papieren overschrijvingkaart van uw eigen bank
Op verzoek van de oudere consumenten, kunt u bij ons ook eenvoudig en veilig zelf het bedrag overschrijven / storten.
Betalen met uw papieren overschrijving kaart, is na ongeveer 2 - 3 werkdagen op onze rekening bijgeschreven.
Betalen rembours aan de bezorger
Bij zendingen onder rembours berekenen wij 25,00 extra voor de administratie kosten
Dit bedrag van 25,00 moet per vooruitbetaling worden voldaan en na ontvangst van uw betaling, wordt de Rembours zending naar u verzonden.
Het rembours bedrag, dit betaald u bij aflevering aan de bezorger.
Producten welke op bestelling worden geleverd, versturen wij niet onder rembours.
Rembours zending vallen Niet onder de 24 uur verzend-service.
Betalen achteraf door particulier
Zodra u het product volledig heeft betaald pas dan wordt het product uw eigendom.
Als u niet of niet volledig heeft betaald, dan is en blijft het product eigendom van shop en mag u het product
beslist Niet in gebruik nemen.
Neemt u het product toch in gebruik, dan vervalt het recht op retour en worden er kosten in mindering gebracht op de restitutie.
Achteraf betalen is alleen mogelijk na controle en goedkeuring van uw kredietwaardigheid waarbij wij een maximale betalingstermijn van vijf (5) dagen en wij een maximum factuur bedrag van 50,00 hanteren.
Zonder opgaaf van redenen kan shop beslissen om betalingen en producten of diensten niet of niet meer aan u te leveren.
Betalen contant
Uitsluitend en alleen bij afhalen op ons afhaal kantoor, zie onder de Rubriek  bestelling afhalen
Betalen achteraf zakelijk
Betalen met acceptgiro, berekenen wij 15,00 extra voor de administratie kosten.
Betalen op rekening zakelijk
Zodra u heeft betaald dan wordt het product uw eigendom. Indien u niet heeft betaald dan blijft het product eigendom van ewkshop,
u mag het product
beslist Niet in gebruik nemen.
Neemt u het product toch in gebruik, dan vervalt het recht op retour en worden er kosten in mindering gebracht op de restitutie.
Betaling op rekening is bij particuliere consumenten, op dit moment nog niet mogelijk.
De eerste 4 facturen gaan altijd op basis van contante betaling of per vooruitbetaling en betalen op rekening is alleen mogelijk na controle en goedkeuring van uw kredietwaardigheid waarbij wij een maximale betalingstermijn van vijf (5) dagen en een maximum factuur bedrag van 250,00 hanteren.
Daarnaast brengen wij u 2% krediet beperking over het totaal factuurbedrag in rekening.
Zonder opgaaf van redenen kan shop beslissen om producten of diensten niet of niet meer op rekening te leveren.
Betalen met aankoop-bescherming
Na een uitermate vervelende ervaring en fraude blijkt Paypal voor het ontvangen van betalingen, een onbetrouwbare en daardoor een kostbare betaal partner te zijn.
Wij hebben per direct besloten om betaling met paypal niet langer aan te bieden en bedrijven raden wij af om van deze betaaldienst gebruik te maken.
Betalen met creditcard
Onze doelgroep heeft geen creditcard en om deze reden is het niet mogelijk om met creditcard te betalen
Betalen met iban nummer
 
 
Betalen vanuit Belgie
Betalingen vanuit Belgie, hier heeft u onze iBAN en BIC code nodig en deze codes staan al op uw Kassa bon.


Kosten betalingsverkeer
Naast de 200,00 aansluitkosten, vragen de meeste banken gemiddeld tussen de 30,00 en 80,00 per maand voor een abonnement op iDEAL.
De banken brengen ook nog eens 0,50 tot 0,75 per klant bestelling in rekening op uw betaling via iDEAL.
Al deze kosten worden door ondernemers betaald en de kosten kunnen oplopen tot gemiddeld 1,00 - 1.50 per bank transactie of per klant bestelling
Banken vragen hoge vergoedingen voor hun Transactie kosten en shop wil u als consument, de producten tegen een lage prijs aan kunnen bieden.

Kosten voor uw betaling met IDEAL
Hier staat een overzicht wat de webshops aan de bank moeten betalen voor elke betaling via ideal
OVERZICHT KOSTEN BETALING MET IDEAL
Het door u zelf betalen via Internet Bankieren naar onze bank rekening,
dan is de verwerking net zo veilig en snel als uw betaling via iDEAL
Hierdoor houden wij onze kosten laag en kunnen wij u de producten voor de laagste prijs blijven aanbieden.
En zo betalen wij met z'n alle ook niet mee aan de Bonus van meneer de bank directeur.
Terug naar boven

VOORRAAD EN LEVERTIJDEN
bij elk product staat de levertijd vermeld
direct leverbaar   SNEL verzonden    na betaling
1 - 3 werkdagen   minder snel verzonden     na betaling
UITVERKOCHT   product is uitverkocht bij de leverancier
staat in besteling   product is besteld bij de leverancier
alleen op aanvraag   product wordt speciaal voor u besteld of gemaakt
wordt verwacht   product is nieuw en heeft een onbekende levertijd
Levertijd en voorraad is slechts een indicatie en hieraan kunnen Geen rechten worden ontleend.
door de economie in Europa, hebben onze leveranciers Minder producten op voorraad

Verzenden vanuit distributie centrum

shop is een internetwinkel en op ons kantoor is er geen voorraad en zijn er geen producten aanwezig.
De voorraad, het beheer en het verzenden van de producten wordt centraal verzorgt vanuit het centrale distributie centrum.
Het distributie centrum is gevestigd in een andere woonplaats.

Levertijd
Op het moment dat uw betaling is bijgeschreven op ons bank rekeningnummer,
Doet shop er alles aan om uw bestelling zo snel als mogelijk naar het opgegeven Bezorg adres te verzenden.

Alle producten die u bij shop kan bestellen zijn direct op voorraad of worden binnen enkele dagen geleverd.
De door shop aangehouden levertijd is maximaal 15 werkdagen vanaf de datum van bijschrijving van uw betaling en bij levertijden langer dan 15 werkdagen gaan wij vooraf direct in overleg met u als de klant. Zoals vermeld in de wet koop op afstand, moet de levering binnen 30 dagen plaatsvinden.
Tijdens het bestellen via de winkel staat in het email bericht met de gegevens voor het vooruitbetalen van uw aankoop bedrag, tevens de exacte informatie vermeld over de levertijd van het door u bestelde product. De levertijd gaat pas in NA het ontvangen van uw betaling.
Als bij de Voorraad Status indicatie in de winkel - Niet Leverbaar - staat vermeld,
dan ontvangt u - Geen email bericht - met daarin de Bevestiging en
Indien product - Niet Leverbaar - dan wordt uw bestelling Automatisch Geannuleerd.

Voor uw Attentie : een omruiling van een product, wordt afgehandeld als een nieuwe bestelling met de verzendkosten.
Op onze internet pagina ziet u bij de meeste artikelen als indicatie een stoplicht-symbool welke de levertijd van het betreffende product aangeeft.

Voorraad Status
Door de krediet crisis bij de banken,
komt het voor dat onze leverancier of de importeur een beperkt aantal producten op voorraad heeft liggen.

Terug naar boven

PORTIKOSTEN
 
Uw bestelling wordt altijd per aangetekend en met Track&Trace verzonden.
Na onze unieke service om bij u Thuis uw telefoontoestel door ons te laten installeren, gaan wij per april 2007 bij een aantal producten en
welke zijn voorzien van het hier bovenstaande
'GEEN Portikosten logo' zonder portikosten naar u verzenden.
Dit heeft voor u als nieuwe of als onze vaste klant, een aantal voordelen :
- Nog voordeliger en comfortabel thuis winkelen, vanuit uw luie stoel,
- Tegen scherpe prijzen,
- Snelle levering en indien bij ons op voorraad, wordt uw bestelling verzonden,
- Geen portikosten.
Portikosten
EWK vragen een vergoeding voor de portikosten.
De portikosten zijn 3,00 en afhankelijk van uw order- of het goederen totaal bedrag van de bestelling.
- Bij een goederen totaal bedrag boven de  50,00 dan berekenen wij geen portikosten.
-
Uw Attentie : een omruiling van een product, wordt afgehandeld als een nieuwe bestelling met berekening van de portikosten.

Transport verzekering + Track & Trace
EWK vragen een vergoeding voor de kosten per aangetekende post met Track & Trace. Om de producten tijdens verzending naar uw adres te verzekeren tegen vermissing, hebben wij een transport verzekering afgesloten. Tot een goederen totaal bedrag van 500,00 vragen wij u eenmalig een kleine bijdrage vanaf slechts 2,00 per zending. Bij een goederen totaal bedrag Boven  500,00 en tot een gewicht van 5 kilo, is de transport verzekering tot een maximum bedrag van 5,00 per zending en de bijdrage is afhankelijk van de waarde van het product en het totaal gewicht van het pakket.

Verpakkingmaterialen
Om producten tijdens het verzenden te beschermen, vragen wij een kleine vergoeding voor het gebruikte verpakking materiaal.
De verpakking & handeling kosten is minimaal  1,00 en worden berekend aan de hand van het totaal gewicht en het volume van de verpakking.
- Bij een goederen totaal bedrag boven de 500,00 dan berekenen wij geen verpakking & behandeling kosten.
-
Uw Attentie : een omruiling van een product, wordt afgehandeld als een nieuwe bestelling met berekening van de verpakking& handeling kosten.

Gewicht toeslag
Bij grote of zware producten en boven gewicht van 5 kilo, bereken de vervoerders een gewicht toeslag.
De Gewicht toeslag is minimaal  1,00 en worden berekend aan de hand van het totaal gewicht en het volume / de grote van de verpakking.
- Bij een goederen totaal bedrag boven de 500,00 dan berekenen wij geen gewicht toeslag.
-
Uw Attentie : een omruiling van een product, wordt afgehandeld als een nieuwe bestelling met berekening van de gewicht toeslag.

Bericht van verzending
Pakketjes worden meestal overdag bezorgt.
Email wordt vaak 's avonds gelezen en het pakket is dan al bij u aangekomen.
Vanaf november 2007 versturen wij geen Status dat uw bestelling is Verzonden.
Zodra het pakket is verzonden, ontvangt u en NA 23.00 uur alleen nog een Track Trace nummer.

Moment van levering of installatie
Alle leveringen afkomstig van shop vinden plaats via pakketdienst en worden per aangetekend post naar u verzonden. pakketdienst bezorgen uw bestelling overdag en op het door u aangegeven verzend adres. Mocht er overdag niemand op uw adres aanwezig zijn, dan kunt u de volgende dag(en) uw bestelling afhalen bij het dichtstbijzijnde postkantoor. Maar als uw werkgever het toestaat, kunt u de bestelling ook op uw werk laten afleveren. Het is ook mogelijk om uw bestelling op een ander adres te laten bezorgen, en weet u zeker dat u de bestelling snel ontvangt.

Minimum bestel bedrag
Om als bedrijf kostendekkend te kunnen werken, hanteren wij een minimum bestel- of minimum goederen totaal bedrag van   50,00.
Dit minimum goederen totaal bedrag is exclusief verzendkosten en per bestelling.
Bestellingen met goederen totaal bedrag tot 25,00, dan vragen wij u 5,00 voor de administratie en behandelingskosten.
Bestellingen met goederen totaal bedrag tot 30,00, dan vragen wij u 2,00 voor de administratie en behandelingskosten.
Bestellingen met goederen totaal bedrag tot 50,00, dan vragen wij u 1,00 voor de administratie en behandelingskosten.
Bestellingen met goederen totaal bedrag Hoger dan  50,00, dan berekenen wij Geen administratie en behandelingskosten
.

VerwijderingsBijdrage + afvalheffing
Vanaf 2009 brengen onze leveranciers op aantal producten VerwijderingsBijdrage ( STiBAT ) in rekening.
Wij zijn genoodzaakt om deze kosten door te berekenen aan onze klanten. Dit bedrag staat apart op uw factuur vermeld.
Frankeer tarieven zie de informatie onder deze link
tarieven nederland
Basis Pakket 0 - 10 kg 6,95
Aangetekend Pakket 0 - 10 kg 8,65
Verzekerd Pakket 0 - 10 kg 14,50
Rembours 0 - 10 kg 23,00
Terug naar boven

PAKKET VERZENDEN
 
snel verzenden, alleen op Werkdagen
Niet op Zaterdag en Niet op Zondag en Niet op Nationale feestdagen Niet in de vakantie periode Juli - Augustus
Producten welke zijn voorzien van een Voorraad-Status Kleur GROEN, liggen in het distributie centrum op voorraad
Wij kunnen deze producten na het ontvangen van uw betaling en
uitsluitend en alleen op de zelfde werkdag binnen 24 uur naar u verzenden
ATTENTIE
Product met aankoop bedrag onder de 50,00 en Product uit een Na-levering
vallen Niet onder de 24 uur Verzend Service
 
Bijschrijving van uw betaling op Werkdagen VOOR 14.00 uur
Nadat u de KASSA BON heeft ontvangen, maakt u via internetbankieren het totaalbedrag naar onze bank rekening over
Via elektronisch betaling, wordt dit bedrag op onze rekening bijgeschreven en
wij zorgen in samenwerking met voor de snelle verzending naar het door u opgegeven adres
Bijschrijving van uw betaling op Werkdagen NA 14.00 uur
Deze bestellingen vallen vanzelf sprekend niet meer onder 24 uur verzend-service en
worden dan afgehandeld als een normale bestelling met onze standaard levertijd van 48 uur verzenden
VOORRAAD STATUS
Indien het door u bestelde product door tijdelijk uitverkocht even niet meer bij ons op voorraad ligt, dan ontvangt u via email van ons een bericht
binnen welke termijn wij het product weer kunnen leveren. Uw bestelling blijft voor een periode van maximaal 15 werkdagen in ons systeem staan
Pakketten voor de verzend-service, worden dagelijks voor 20.00 uur ter verzending bij pakketdienst aangeboden

Verzend Service in het kort
BETALING IS BIJGESCHREVEN VOOR 14.00 UUR SNELLE VERZENDSERVICE EN MITS OP VOORRAAD
BETALING IS BIJGESCHREVEN NA 14.00 UUR MINDER SNEL VERZENDSERVICE EN MITS OP VOORRAAD
GOEDEREN BEDRAG LAGER DAN 50,00 1 - 2 WERKDAGEN EN MITS OP VOORRAAD
Terug naar boven

BEZORGEN
pakket bezorgtijden
Uw betaling is bijgeschreven
op Onze bankrekening
Pakket Verzenden Pakket bezorging Bezorgtijden
Zaterdag Maandag Dinsdag 9.00 - 20.00 uur
Zondag Maandag Dinsdag 9.00 - 20.00 uur
Maandag Dinsdag Woensdag 9.00 - 20.00 uur
Dinsdag Woensdag Donderdag 9.00 - 20.00 uur
Woensdag Donderdag Vrijdag 9.00 - 20.00 uur
Donderdag Vrijdag Maandag 9.00 - 20.00 uur
Vrijdag Maandag Dinsdag 9.00 - 20.00 uur
pakket bezorgtijden
Bestelling en de bezorging
In 90% wordt door  pakketdienst  het pakket de andere dag bij u aangeboden.
Indien u --- Binnen 3 Werkdagen --- geen pakje door  pakketdienst aangeboden heeft gekregen, kunt het beste even --- zo snel als mogelijk --- contact met ons opnemen.
Wij kunnen dan bij  pakketdienst  informeren waarom het pakketje nog niet bij u is aangeboden.
Als u niet thuis bent stopt de postbode een briefje bij u in de bus en moet u het pakket zelf op het postkantoor in uw woonplaats gaan afhalen !
U heeft hiervoor het  pakketdienst  tracking nummer en een geldige legitimatie nodig, zoals een rijbewijs of ID kaart !
Het komt wel eens voor dat de postbode dit briefje 'vergeet' of het briefje tussen de kranten in uw brievenbus terecht komt.

Bestelling is door u geweigerd
Indien het pakket door u aan de deur wordt geweigerd om aan te pakken ?
Dan verzend pakketdienst het pakket retour naar de afzender en de kosten van deze retourzending,
worden door  pakketdienst volledig bij shop in rekening gebracht.
Op dat moment mogen en brengen wij altijd de totale verzendkosten van de zending en de verzendkosten van retourzending +  5,00 voor de behandelingskosten,
in mindering op de eventuele restitutie.
Indien u wil controleren wat de reden is van uw weigering, dan kunt u Zelf een Na-vraag indienen bij  pakketdienst
De verwerking van een na-vraag is Minimaal 15 werkdagen.

Bestelling is door u niet afgehaald
Indien het pakket door u niet op het postkantoor wordt afgehaald ?
Dan verzend   pakketdienst  en na 15 werkdagen, het pakket automatisch retour naar de afzender.
De kosten van deze retourzending, worden door  pakketdienst  bij shop volledig in rekening gebracht.
Op dat moment mogen en brengen wij altijd de totale verzendkosten van de zending en de verzendkosten van retourzending +  5,00 voor de behandelingskosten,
in mindering op de eventuele restitutie.

Bestelling is onbezorgbaar
Als de postbode een pakket niet op het door u opgegeven adres kan bezorgen of het pakket niet op uw adres afgeleverd kan worden ?
Dan verzend pakketdienst het pakket retour naar de afzender en de kosten van deze retourzending, worden door  pakketdienst volledig bij
Shop in rekening gebracht. Uw bestelling komt in zijn geheel te vervallen en u mag daarna een nieuwe bestelling plaatsen.
Op dat moment mogen en brengen wij altijd de totale verzendkosten van de zending en de verzendkosten van retourzending +  5,00 voor de behandelingskosten, in mindering op de eventuele restitutie.
Indien u wil controleren wat de reden is van de onbezorgbaar, dan kunt u Zelf een Na-vraag indienen bij  pakketdienst en de verwerking van een
na-vraag is Minimaal 15 werkdagen.

Bestelling is nog niet ontvangen
Het komt voor dat klanten ons vragen, waarom er nog geen pakket op het bezorg adres is afgeleverd.
- Controleer zorgvuldig of uw betaling ook daadwerkelijk van uw rekening is afgeschreven.
- Zonder uw klantnummer, is het voor ons moeilijk om uw betaling en de status van uw bestelling, te controleren.
- Controleer of uw klantnummer op uw overschrijving staat vermeld.
- Zonder uw klantnummer - dan ontstaat er vertraging in de bezorging van uw bestelling.
Als uw betaling is afgeschreven, laat ons dan even de - Datum en Bank Rekening nummer weten -.

Bestelling is zoek
Als een pakket bij  pakketdienst is zoek geraakt, dan kunt u een Na-vraag indienen bij  pakketdienst De verwerking van een na-vraag is Minimaal 15 werkdagen.
Tijdens de na-vraag periode, wordt een pakket door  pakketdienst in het verzend-depot opgeslagen en  EWK heeft Geen toegang tot het pakket of Track en Trace informatie.
  EWK is op geen enkele manier aansprakelijk voor foutenwelke zijn veroorzaakt in het sorteer proces bij  pakketdienst
  EWK geeft geen schade vergoeding voor fouten welke zijn veroorzaakt in het sorteer proces bij  pakketdienst

Bestelling is bezorgt
Als de bestelling bij u wordt aangeboden, wordt er altijd getekend voor het in ontvangst nemen.
Na ondertekening door u zelf of door een handelende derde, bent u de eigenaar en is shop niet meer verantwoordelijk voor het pakket.

Bezorgen in Belgie
Bezorgtijd naar Belgie, is ongeveer 3 tot 4 werkdagen.
BBgun kidz worden niet naar Belgie verzonden

Restitutie termijn
Geheel Conform de wet koop op afstand, wordt een restitutie/ terug storting, binnen 30 dagen verwerkt.

Bestelling volgen
Via TRACK & TRACE kunnen wij dagelijks zien waar uw pakket op dit moment is of wat er met u pakket is gebeurt.
Wij zijn op geen enkele wijze verantwoordelijk of aansprakelijk voor de fouten in de bezorging of fouten in de pakket sortering veroorzaakt door pakketdienst  .
VOLG UW PAKKET
Terug naar boven

PRODUCTEN IN HET BUITENLAND LATEN BEZORGEN

Verzendkosten naar Belgie

Verzenden naar Belgie via track & trace transport, zijn de kosten tot een totaal gewicht vanaf 1 kilogram minimaal 10,00.
U kunt uw bestelling ook laten afleveren op een adres vlakbij de grens in Nederland en dan zijn de kosten slechts 8,00.

Betaling vanuit Belgie
Betalingen vanuit Belgie, hier heeft u onze iBAN en BIC code nodig en deze codes staan al op uw Kassa bon.

Bezorgen in Belgie
Bezorgtijd naar Belgie, is ongeveer 3 tot 4 werkdagen.
BBgun kidz worden
niet naar Belgie verzonden

Bestellingen buiten Nederland & International shipping
Om verzekeringtechnische redenen maar ook om redenen voor het geven van onze volledige technische support, leveren, verkopen of verzenden wij de door shop aangeboden producten alleen binnen Belgie en Nederland.
All our shipments we send with transport insurance and due high-costs we do not send or deliver our products to customers living outside the Netherlands.

Terug naar boven

AFHALEN

Bestelling afhalen
Wij hebben geen 'stenen winkel' of een showroom en ons magazijn / distributiecentrum, is in een andere woonplaats gevestigd.
Bij een bestel-bedrag boven 350,00 en na het maken van een afhaal afspraak, bieden wij zakelijke klanten de mogelijkheid om de bestelling na 5 werkdagen te komen halen op het afhaal-kantoor.
Ter controle en of uw product bij ons op voorraad ligt, bestel u eerst het product via onze-Shop en in de KASSA onder Opmerkingen geeft u duidelijk aan dat u de bestelling graag wil komen afhalen. Via email ontvangt u van ons de bevestiging van uw bestelling. In deze bevestiging staan onze betaalgegevens en of het product bij ons op voorraad is of de mogelijke levertijd. Op het moment dat uw betaling bij ons is bijgeschreven, staat het product voor u gereserveerd.
Na het ontvangen van uw betaling, wordt u telefonisch of via email benaderd om een afspraak met ons maken voor het af-halen van uw bestelling.
Onze tijd is kostbaar en wij vragen u vriendelijk om u aan de afhaal afspraak te houden of anders de moeite te nemen om even telefonisch af te melden als u verhinderd bent of niet kunt komen halen.
Afhalen en betaling
Tijdens het afhalen op ons afhaal-kantoor, heeft het onze voorkeur de betaling via een vooruitbetaling per bank of per giro.
Het is Niet mogelijk om contant af te rekenen, wij hebben geen pin-automaat en ook geen geld wissel kassa.
UW ATTENTIE: Wij moeten de producten uit ons magazijn ophalen en om een teleurstelling te voorkomen, willen wij u vriendelijk adviseren om minimaal 48.00 uur voorafgaande aan de dag van het afhalen, alvast uw afhaal afspraak vast te leggen zodat het product voor u is gereserveerd.

Terug naar boven

KLANTEN SERVICE, HELPDESK EN TECHNISCHE-DIENST

HelpDesk en Technischedienst

- shop , heeft de beschikking over een eigen technische dienst.
Onze technische-dienst heeft 25 jaar ervaring met Computers en Alarm systemen.
Maar om te voorkomen dat onze technischedienst de gehele dag bezig zijn met beantwoorden van telefonische vragen, willen wij u vriendelijk verzoeken om puur technische vragen bij voorkeur via email naar ons te verzenden.

Voor alle vragen over het bestellen, uw betaling, onze producten & diensten en andere vragen of uw problemen, wil ik u uitnodigen om via email of even telefonisch contact met ons op te nemen.

Terug naar boven

ONDERHOUD EN VERZORGING

Uw zorg en onderhoud

Zoals bij uw scooter of motorfiets, heeft ook uw motorfietsslot op zijn tijd een beetje onderhoud nodig
Om Lock Pickers het leven beetje moeilijker te maken, zit er in een slot een aantal ringen en tijdens het inbrengen van de sleutel, worden deze ringen op zijn plaats geduwd.
Door Vuil, Stof of Oxidatie kan na verloop van tijd de sleutel wat moeizamer de ringen wegduwen.
Een gouden tip in deze zaak is,
om regelmatig het slot even schoon te blazen en te voorzien van aantal drupjes nieuwe olie.
Motorfietsalarm heeft een eigen en vakkundige technische-dienst. Hiermee bieden wij , in tegenstelling tot de meeste andere internet winkels, u als klant de unieke mogelijkheid om de bij motorfietsalarm gekochte sloten, door ons te laten onderhouden.
Het door motorfietsalarm laten schoonmaken, gaat volgens een vergoeding op basis van arbeidsloon. Onze arbeidsloon bestaat uit een vast uur-tarief en wordt ten alle tijden per hele uren aan u als klant doorberekend, tenzij vooraf schriftelijk met u als de klant en in overleg met motorfietsalarm anders is overeengekomen / afgesproken.

Terug naar boven

 REPARATIE

Voorkom onnodige kosten

Bij elk product is een duidelijke gebruiker handleiding aanwezig.
Wij raden u aan de gebruiker handleiding zorgvuldig door te lezen, alvorens u verzoekt om een Reparatie.
Uit ervaring weten wij dat 98% van de vragen, met behulp van de gebruiker handleiding kan worden opgelost !

Levering en installatie
EWK , begrijpt hoe belangrijk het is om te zorgen dat de klant zonder zorgen gebruik kan blijven maken van zijn gekochte apparatuur. Daarom heeft shop een eigen en vakkundige technische-dienst. Hiermee bied shop , in tegenstelling tot de meeste andere internet winkels, u als klant de unieke mogelijkheid om de bij shop gekochte apparatuur, bij u thuis te laten installeren en deze apparatuur door shop te laten onderhouden. Het door shop bij u thuis laten installeren, gaat volgens een vergoeding op basis van arbeidsloon. Onze arbeidsloon bestaat uit een vast uur-tarief en wordt ten alle tijden per hele uren aan u als klant doorberekend, tenzij vooraf schriftelijk met u als de klant en in overleg met shop anders is overeengekomen / afgesproken.

Beschadiging Verpakking
Pakketten met een dusdanig beschadigde verpakking dat redelijkerwijs mag worden aangenomen dat de inhoud ook schade heeft opgelopen, mogen en behoren geweigerd te worden tijdens het in ontvangst nemen. Controleer bij twijfel hierover de inhoud gezamenlijk met de bezorger.

Vermissing, niet compleet & DOA
De koper verplicht zich er toe de inhoudelijke van de verpakking direct te controleren en wanneer de inhoud is beschadigd als mede verschillen in hoeveelheid, gewicht, samenstelling of kwaliteit tussen de afgeleverde producten en de daarvoor op de orderbevestiging en/of factuur gegeven beschrijving,
moet koper dit uiterlijk binnen 24 uur na levering schriftelijk of via email aan shop te melden.

Uw controle direct bij aflevering
De koper is verplicht de producten onmiddellijk na aankomst op de plaats van bestemming of, indien dit eerder is, na ontvangst door hemzelf of door een in zijn opdracht handelende derde, nauwkeurig te (doen) inspecteren. Eventuele reclames over gebreken aan de producten die zijn te wijten aan materiaal of fabricage fouten, moeten uiterlijk binnen zeven (7) kalendendagen na aankomst van de producten schriftelijk of via email aan shop worden gemeld.
Gebreken, die redelijkerwijs niet binnen de bovengestelde termijn hadden kunnen worden geconstateerd,
moeten onmiddellijk na constatering en uiterlijk binnen zeven (7) kalenderdagen na aankomst van de producten schriftelijk of via email aan shop worden gemeld.

Onderzoek kosten
- Bij elk product is een duidelijke gebruikers handleiding aanwezig.
- Alvorens u verzoekt om een Reparatie, raden wij u aan de gebruikers handleiding zorgvuldig door te lezen.
- Uit ervaring weten wij dat 98% van de vragen of problemen, hiermee kan worden opgelost.
- Indien uw probleem wordt veroorzaakt door een bedien of door een gebruikers fout, berekenen wij altijd Minimaal 30,00 voor de onderzoek kosten
  en daar bij komt de retour-verzendkosten naar uw adres.
- Indien de reparatie conform de garantie voorwaarden, vervalt de onderzoek kosten.
- De onderzoek kosten en de verzendkosten, moeten door koper per vooruitbetaling worden voldaan.
- Indien de onderzoek kosten door koper niet per vooruitbetaling worden voldaan, kunnen wij uw aanvraag niet in behandeling nemen.

REPARATIE VAN BBGUN kidz
Ter voorkoming van het onbedoeld meewerken aan criminele activiteiten
De BBgun kidz vallen onder de Wet Wapens en Munitie WWM en hebben geen garantie
Voor het repareren van BBGUN kidz
- reparatie aanvragen boven de leeftijd van 14 jaar, mogen wij conform de wetgeving niet in behandeling nemen
- kopie van jouw eigen en geldig legitimatie met duidelijk leesbaar de geboortedatum + naam + adres
- BSN nummer + Pasfoto mag je onleesbaar maken
- deze gegevens worden gecontroleerd ter voorkoming van criminele activiteiten
- Het serienummer van BBgun staat aan de zijkant vermeld
- Reparatie kosten zijn minimaal 35,00 per uur.
- reparatietijd is gemiddeld 3 - 4 weken
- Bent u ouder dan 14 jaar?
- Boven de 14 jaar dan is het in bezit hebben van BBGUN, bij wet verboden
- Boven de 14 jaar
dan kunt u conform de wetgeving WWM het wapen bij de erkende wapenhandel ter reparatie aanbieden.

Garantie termijn
In beginsel geldt voor geleverde producten de garantie termijn van tenminste twaalf (12) maanden en onder de voorwaarden zoals deze door de fabrikant van het desbetreffende product wordt vastgesteld. Indien de afgeleverde zaak niet aan de overeenkomst beantwoordt, dan dient consument koper binnen een termijn van zeven (7) dagen na ontdekking hiervan, shop schriftelijk in kennis te stellen.
  - Onder de standaard garantie vallen;  Gebreken aan de producten die zijn te wijten aan materiaal fouten welke zijn ontstaan tijdens fabricage.
  - Onder garantie vallen niet;  Indien door het gebruik de slijtage aan het product, als normaal kan worden beschouwd.
Accu en/of de acculader en/of adapter,
- de accu en/of batterij zijn een verbruiksartikel en gedurende het gebruik, ontstaat er slijtage aan de accu of de batterij.
- Voor de accu of de acculader en/of adapter hanteren shop een omruil regeling
  van maximum (zestig) 60 dagen na de aankoop datum, dan is de vervanging op basis van de kostprijs en exclusief de verzendkosten.
- Wanneer de accu langer dan (zestig) 60 dagen vanaf de aankoop datum door koper in gebruik is geweest,
  valt deze buiten de omruil regeling en kan de koper een nieuwe accu bestellen.
- Het is voor de koper en na de aankoop datum, slechts (eenmalig) 1x mogelijk om gebruik te kunnen maken van de omruil regeling
  voor vervanging van de accu of acculader.
- Garantie is persoonlijk en Niet overdraagbaar aan derden.
GARANTIE BINNEN 12 MAANDEN
Om u als klant een snelle garantie afhandeling aan te kunnen bieden, hebben wij afspraken gemaakt met onze fabrikanten, de beoordeling en afhandeling wordt daarom volledig verzorgt door de fabrikant zelf. De contact gegevens van de fabrikant, kunt u terug vinden in de gebruikers handleiding. Voor garantie afhandeling heeft u onze AANKOOP NOTA nodig die wij u via de email bevestiging hebben verzonden. Tevens adviseren wij u en gedurende de garantie periode om de originele verpakking Compleet en zorgvuldig te bewaren. Wij geven u het advies om reparaties / RMA zendingen altijd per aangetekende post te versturen naar het aan u opgeven adres van de Service-Afdeling.
shop is Geen partij bij de beoordeling en afhandeling van de reparatie en kan tevens geen invloed uitoefenen op de duur van de reparatie.


Help tijdens de installatie en voor Garantie
Voor Help van een Service-Afdeling en ook voor de Garantie afhandeling via de fabrikant, staan hieronder de contact gegevens.
De Service-Afdeling zijn gespecialiseerd in uw telefoon toestel en kunnen u voorzien van vakkundige informatie en hulp tijdens uw installatie.
Binnen de garantie periode, kan de service afdeling zorgen voor snelle omruiling en/of reparatie van uw telefoon toestel.
In de meeste gevallen, heeft u binnen enkele dagen een werkend toestel terug ontvangen.
Keuringeisen van de producten
Alle door ons verkochte telefoons en overige apparatuur zijn volgens CE richtlijnen gekeurd voor gebruik binnen de EU. De producten voldoen aan alle keuringeisen voor stralingsnormen, RFD, RFI, SAR, alle gangbare standaardwaardes en de KPN aansluitfactor (FCC / CEPT APPROVED). Voor meer informatie raadpleeg de gebruiksaanwijzing of neem contact op met de fabrikant / importeur van het desbetreffende product.
Leveringsvoorwaarden op speciale producten of speciale diensten
Producten welke in opdracht van de klant en met afwijkende specificaties of producten welke door shop speciaal voor de klant worden gefabriceerd of in opdracht van de klant door shop worden samengesteld danwel in opdracht van de klant worden besteld,
op al deze producten hanteren shop afwijkende garantie bepalingen of afwijkende aankoop voorschriften conform artikel 6 lid 7 van de algemene leveringsvoorwaarden.
Op al de in opdracht van de klant gemaakte of volgens afwijkende danwel volgens speciale specificaties of volgens de wensen danwel zijnde niet volgens de standaard specificaties gemaakte producten danwel in opdracht van de klant afgestemde diensten of speciale bestellingen, hanteren shop de standaard regel, Geen geld terug garantie. De reden van dit afwijkende regelement is, dat speciaal door shop en op verzoek van de klant gemaakte of op de wensen van de klant afgestemde producten danwel op de klant afgestemde maatwerk diensten, danwel voor of namens de klant bestelde producten, voor shop niet meer geschikt zijn voor de verkoop als zijnde en vallende onder een standaard product.
De producten die onder dit regelement vallen, kunt u in de prijslijst herkennen aan dit Waarschuwings symbool
Door uw gebruik van de Shop, betekent dat u onze Algemene bestel- leveringsvoorwaarden accepteert.
Terug naar boven

REPARATIE

Klantnummer of Klant-ID
Voor het aanmelden van een Reparatie of Retour, heeft u Altijd uw Klantnummer nodig. Het Klantnummer staat op uw Factuur en tijdens uw aankoop, heeft u de factuur via email ontvangen.

Voorkom onnodige kosten
Bij elk product is een duidelijke gebruiker handleiding aanwezig.
Wij raden u aan de gebruiker handleiding zorgvuldig door te lezen, alvorens u verzoekt om een Reparatie.
Uit ervaring weten wij dat 98% van de vragen, met behulp van de gebruiker handleiding kan worden opgelost !

BBGUN kidz
Ter voorkoming van het onbedoeld meewerken aan criminele activiteiten
De BBgun kidz vallen onder de Wet Wapens en Munitie WWM en hebben geen garantie
Voor het repareren van BBGUN kidz
- aanvragen boven de leeftijd van 14 jaar, mogen wij conform de wetgeving niet in behandeling nemen
- kopie van jouw eigen en geldig legitimatie met duidelijk leesbaar de geboortedatum + naam + adres
- BSN nummer mag je onleesbaar maken
- deze gegevens worden gecontroleerd ter voorkoming van criminele activiteiten
- Het serienummer van BBgun staat aan de zijkant vermeld
- Reparatie kosten zijn minimaal 35,00 per uur.
- reparatietijd is gemiddeld 3 - 4 weken
- Bent u ouder dan 14 jaar?
- Boven de 14 jaar is in het bezit hebben van BBGUN, bij wet verboden
- Boven de 14 jaar dan kunt u conform de wetgeving WWM het wapen bij de erkende wapenhandel ter reparatie aanbieden.

Service en Reparatie

Alleen electronica producten komen in aanmerking voor een reparatie.
Voor Help van een Service-Afdeling en ook voor de Garantie afhandeling via de fabrikant, staan hieronder de contact gegevens.
Binnen de garantie periode, kan de service afdeling zorgen voor snelle omruiling en/of reparatie.

Aanvraag van Reparatie
- Alleen elektronica producten komen in aanmerking voor een reparatie.
- Al onze producten worden voor verzending door shop zorgvuldig getest en gecontroleerd op juiste werking.
- De pakjes worden per post naar u verzonden en u moet als eerste controleren of het product in goede staat bij u is aangekomen.
- Nadat u het product heeft uitgepakt, sluit u het product conform de instructies uit de gebruiksaanwijzing aan en u controleert vervolgens
  of het product goed functioneert zoals de spraak, het geluid het nummerkiezen of de video beelden.
- Problemen die na of tijdens het uitpakken en tijdens uw eigen controle op juiste werking van het product door u worden geconstateerd,
  deze
dient u binnen 24 uur bij voorkeur via email aan ons te melden. Nadat wij uw bericht hebben ontvangen, gaan wij via de email
  of via telefonisch contact met u in overleg om uw probleem op te lossen.
- Problemen die zich voordoen
Na 5 dagen en binnen de garantie periode, deze dient u zelf aan te melden bij de service en garantie
  afdeling van de fabrikant van uw product en het adres of telefoonnummer kunt u vinden in de gebruiksaanwijzing van uw product en op
  deze pagina onder de rubriek Service & Garantie op verzoek kan deze gegevens door ons aan u worden verstrekt.
- Zonder onze schriftelijke toestemming, accepteren wij geen retour zendingen zoals rembours of aangetekende pakketjes.
- Niet aangekondigde of door ons vooraf goedgekeurde RMA / RETOUR zendingen, sturen wij retour naar de afzender.

Verzenden van Reparatie
Reparaties worden uitsluitend geaccepteerd en in ontvangstgenomen wanneer de zending vooraf en schriftelijk zijn aangemeld en wanneer er is voldaan aan deze voorwaarden.
De Niet vooraf aangemelde Reparatie zending, gaan zonder pardon retour naar de afzender.

- Alle kosten voortvloeiend uit het niet voldoen aan deze voorwaarden worden verhaalt op de afzender.
- De reparatie moet voorzien zijn van een Duidelijke klacht omschrijving.
- Indien de waarde, de restwaarde of de aanschafprijs van het product
lager is dan 40,00, zijn de reparatie kosten hoger dan de waarde van het product.
- Het product dient degelijk verpakt en bij voorkeur in een doosje, terug gestuurd te worden.
- Het doosje moet duidelijk voorzien zijn van het REPARATIE nummer.
- Het doosje moet duidelijk voorzien zijn van een afzender.
- De zending dient u per aangetekende post te versturen.
- De kosten van de retour zending, komen geheel voor rekening van de koper.
- De kosten van de retour zending herroepingrecht inzake de afkoelingsperiode, komen geheel voor rekening van de koper.
- De kosten van het terugzenden wegens defect en/of garantie afhandeling en/of reparatie, komen geheel voor rekening van de koper.
- De kosten van het terugzenden wegens door koper gemaakte fout(en) in zijn bestelling, zijn geheel op kosten van de koper.
- Afwijkingen van deze voorwaarden kunnen leiden tot een verminderde restitutie, waarbij alle onkosten die gepaard zijn met deze afwijkingen
  zullen worden verhaald op de afzender en tevens is de koper 5,00 aan administratiekosten / behandelingskosten verschuldigd aan het bedrijf.
- De volledige wet artikelen en omschrijvingen kunt u lezen in onze algemene bestel- en leveringsvoorwaarden.

Door uw gebruik van de Shop, betekent dat u onze Algemene bestel- leveringsvoorwaarden accepteert.
Terug naar boven

ACCU - ACCU LADERS & ADAPTERS

ACCU of ACCU-LADER

- Accu en/of batterij zijn een verbruiksartikel en gedurende het gebruik, ontstaat er slijtage aan de accu of de batterij.
- Levensduur van Batterijen / accu is slechts een indicatie en consument koper kan geen enkel recht doen gelden.
- Accu of Batterij, zijn verbruik artikelen en vallen Niet onder de garantie.
- Accu-lader of Adapter, zijn verbruik artikelen en vallen Niet onder de garantie.
- Voor de accu of de acculader en/of adapter hanteren een omruil regeling
  van maximum dertig (30) dagen Na de eerste aankoop datum, dan is de vervanging op basis van de kostprijs en daarbij komen de verzendkosten.
- Wanneer de accu langer dan dertig (30) dagen Na de eerste aankoop datum door koper in gebruik is geweest,
  valt deze buiten de omruil regeling en kan de koper een nieuwe accu bestellen.
- Het is voor de koper en Na de eerste aankoop datum, slechts (eenmalig) 1x mogelijk om gebruik te kunnen maken van de omruil regeling
  voor vervanging van de accu of acculader.
- Garantie is persoonlijk en Niet overdraagbaar aan derden.

NIEUWE ACCU
Voor nieuwe of vervang accu binnen de garantie periode, kunt u contact opnemen met het service center of u kunt een nieuwe accu bestellen in de webshop.
LiON ACCU GEBRUIKSAANWIJZING
Vanwege hun hoge energie dichtheid, worden Lithium-ion accu's tegenwoordig steeds vaker in consumenten elektronica gebruikt.
Er kleven echter ook een paar nadelen aan dit type accu. Omdat er een regelsysteem aan gekoppeld moet zijn, is dit type accu vaak specifiek voor een apparaat gemaakt, in tegenstelling tot bijvoorbeeld nikkel-metaal-hydride-accu's (NiMH). Dit regelsysteem controleert de spanning, om een te diepe ont-lading van de accu te voorkomen.
Diepe ontlading gebeurt, wanneer de accu tijdens het gebruik veel te leeg is geraakt of ongebruikt heeft gelegen zonder op te laden.
Een te diepe ontlading heeft interne beschadiging van de accu tot gevolg.
Het regelsysteem zorgt ervoor dat de stroomvoorziening wordt gestopt wanneer de interne accu spanning te laag is worden.
Een ander nadeel is, dat de Li-ion accu continu zijn capaciteit verliest, ook al wordt hij niet gebruikt !
Dit verlies is groter bij hogere temperaturen en het afbraak proces wordt versterkt wanneer de accu volledig is opgeladen.
ATTENTIE: De accu mag niet helemaal worden ontladen, omdat de accu dan onherstelbaar kan worden beschadigd.
Terug naar boven

RETOUR BINNEN BEDENK TERMIJN
BBGUN kidz
BBgun is geen speelgoed uit de speelgoedwinkel maar vallen onder de Wet Wapens en Munitie WWM
Ter bescherming van onze veiligheid, uw veiligheid en de veiligheid en privacy van onze klanten, ter voorkoming dat wij en u als klant betrokken raken of ongewenst mee werken aan een criminele activiteit. BBgun kidz hebben voor uw eigen veiligheid en privacy bescherming geen bedenktermijn en kunnen niet retour gezonden worden.
Retour en voorkoming van uw dna sporen en uw vinger afdrukken en wij vragen altijd om een volledige kopie van uw geldig legitimatie en maken geen enkele uitzondering.
Terug naar boven

HEEFT U EEN KLACHT OF PROBLEEM

Afhandeling van een Serieus Probleem

Zoals in ieder bedrijf en daar waar wordt gewerkt, wordt wel eens een fout gemaakt.
Ondanks dat wij onze uiterste best doen om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, kan het voor komen dat u niet tevreden bent over een product, over onze levertijd, over onze internetwinkel of over onze service. In dat geval kunt u een klacht bij ons indienen. Hoe de procedure voor de klachtenafhandeling bij shop is geregeld, kunt u hier lezen.
Op welke manier kunt u een klacht bij ons indienen of een probleem bij ons aanmelden?
Indien u een klacht heeft, laat het ons weten. Alleen dan kunnen wij uw klacht verhelpen en er van leren. Omdat wij heel zorgvuldig met klachten van de klant om willen gaan, kunnen wij tot onze spijt uw klacht of probleem Niet mondeling of telefonisch afhandeling.
U kunt uw klacht bij Voorkeur via het Email contact formulier of schriftelijk per brief bij ons indienen. Wij vragen u daarbij om uw probleem vooral Kort en Bondig op te schrijven.
Zodra wij de klacht of probleem van u hebben ontvangen, wordt deze in behandeling genomen en uiterlijk binnen veertien (14) dagen ontvangt u van ons een schriftelijke reactie dat wij uw klacht hebben ontvangen en op welke manier wij uw klacht verder in behandeling gaan nemen.
Binnen een termijn van dertig (30) dagen, komen wij met een passende oplossing. Indien de consument koper weigeren of niet volledig wil meewerking bij het oplossen van een probleem, op dat moment kan uw klacht niet in behandeling worden genomen en leggen wij deze terzijde.

Communicatie tussen de klant en onze medewerkers
De medewerkers van Shop hanteren tijdens de schriftelijke communicatie met de klant, correcte omgangsvormen.
Wij vinden het bijzonder plezierig als onze klanten tijdens hem of haar communicatie, ook correcte omgangsvormen hanteren en waarvoor onze dank.
Conform art.23- lid 2 van onze Algemene voorwaarden:
Indien de consument koper op een niet als normaal geaccepteerde danwel op een algemeen aanvaardbaar niveau communiceert danwel een medewerker
van Shop of het bedrijf onheus bejegend, is dit voor Shop een reden om op dat moment de communicatie met deze consument koper te beŽindigen.

Door uw gebruik van de shop SHOPl, betekent dat u onze Algemene bestel- leveringsvoorwaarden accepteert.
Klachten of een Probleem worden uitsluitend en conform onze Algemene bestel-leveringsvoorwaarden afgehandeld.
Uitgebreide informatie over het behandelen van klachten , kunt u ook vinden in de Algemene bestel -leveringsvoorwaarden.
 
Terug naar boven

PRIVACY BESCHERMING
Uw gegevens delen we alleen met andere partijen als dit echt nodig is voor het afronden van onze dienstverlening. Het gaat dan om de volgende partijen: bezorgpartners, leveranciers en/of reparateurs, onze betaalpartners of IT-dienstverleners. De partijen die van ons toegang krijgen tot je gegevens, mogen deze alleen gebruiken om een dienst te leveren namens ons. Behalve als de partners zelf verantwoordelijk zijn voor het verkrijgen en het beschermen van uw gegevens. Van de Belastingdienst moeten we onze administratie met uw factuur- met betaal- en bestelgegevens 7 jaren bewaren. Echter, dit proberen we zoveel mogelijk anoniem te doen met uw klantnummer + merknaam + serienummer
welke gegevens willen wij van u weten en met wie delen wij uw gegevens en waarom
dit hele verhaal moeten we van de overheid de "juridische gronden" of "gerechtvaardigd belang" noemen
omdat u vanmorgen de computer heeft aangezet en u op internet mag rondkijken om een product te mogen kopen
tijdens uw bestelling
tijdens het bezorgen
uw retour zending
uw reparatie
uw contact met onze klantbeleving
uw bezoek aan onze website
 
Inloggen u hoeft NOOIT in te loggen u koopt bij ons als GAST
Voorletters is niet verplicht maar het staat wel netjes op het bezorg etiket
Achternaam is niet verplicht maar het jijen of jouwen doen wij niet en zonder een naam, dan is het bezorgen erg lastig
Adres + woonplaats Onze bezorger is geen helderziende en zonder adres en postcode gegevens, dan komt uw bestelling nooit bij u aan
Telefoonnummer is niet verplicht maar wel handig als er echt iets helemaal mis gaat en wij snel moeten handelen
Betaal informatie Betalen dan maken wij gebruik van een beveiligde HTTPS:// betaalomgeving. Wanneer u met iDeal of overboeking betaalt, worden uw gegevens in onze administratie opgeslagen om vervolgens uw betaling aan uw bestelling te kunnen koppelen. Bankrekeningnummer hebben we ook nodig wanneer u centjes terug wil ontvangen.
Uw email adres U ontvang een BEVESTIGING van uw bestelling en een KASSABON met daarin de producten welke u heeft gekocht.
Email wordt ook gebruikt voor reacties van en naar de klantbeleving of voor antwoorden op al uw vragen.
Klantbeleving Uw email wordt ook gebruikt voor reacties van en naar onze klantbeleving en voor antwoorden op al uw vragen.
Nieuwsbrieven wij versturen geen nieuwsbrieven, ongevraagde of reklame email is de grootste ergernis bij consumenten
Aanbiedingen na uw aankoop dan hoort u nooit meer van ons, tot u weer een nieuwe aankoop bij ons doet
Fraude + ip Soms moeten we klantgegevens gebruiken om fraude te onderzoeken, te voorkomen en tegen te gaan. Bij fraude
en om te controleren of u bent wie u zegt dat u bent. In uitzonderlijke gevallen of ernstig verdachte situaties dan moeten we uw gegevens delen met/aan overheidsdiensten. Daar houden wij niet van en ons dringend verzoek, hou het netjes.
Garantie afhandeling
gedurende 24 maanden en alleen voor de garantie afhandeling
van uw aankoop bewaren wij de hiernaast getoonde gegevens
Wij noteren altijd het serienummer van elk product
Bij garantie aanvraag, dan controleren wij altijd deze gegevens
deze gegevens worden indien mogelijk anoniem opgeslagen
zoals op het voorbeeld rechts, is te zien
uw klantnummer 1876543
product serienummer ABCDX - 098765
merknaam FYS
product type nummer 5100
aankoop datum 01 - 01 - 2005
Grote bedrijven op internet die volgen u en zijn op jacht naar uw persoonsgegevens
Wij willen uw persoonlijke gegevens niet bewaren, wat moeten wij er mee?
De meeste gegevens worden na de bedenktijd en uiterlijk na 6 maanden weg gegooid in

Heeft u nog vragen of heeft u klachten over uw gegevens en de bescherming van uw privacy?
Dan kan u schriftelijk middels een brief sturen naar onderstaande adres
Ewk
Postbus 753
2400 AT
Alphen a/d Rijn
Nederland
 
Bescherm uw privacy met deze zoekmachines
 
COOKIES BIJ DE KOFFIE ( de cookie hype )
Indien u GEEN gebruik heeft gemaakt van het winkelmandje, krijgt u GEEN cookie bij de koffie
Om de bestelling van het product in uw brouwser te kunnen onthouden, gebruikt het winkelmandje een tijdelijk cookie bestandje
Dit cookie bestandje is strikt noodzakelijk voor de dienst en functioneren van het winkelmandje
In het tijdeljke cookie bestandje van het winkelmandje staat alleen de product informatie
Na de voltooing van uw bestelling wordt de product informatie in het tijdelijke cookie bestandje, automatisch uit uw brouwser gewist.
cookie van het winkelmandje daarin staat de volgende informatie
Naam van onze shop waar u heeft besteld
Beveiliging sleutel HTTPS:// sc_is_visitor_unique
beveiliging __cfduid
SLnewsessie
NumberOrdered = Order.1
aantal + naam van product + prijs van product
Het cookie bestandje wordt  BESLIST NIET gebruikt voor het weergeven van reklame banners of het tonen van aktie aanbiedingen.
Uw persoonlijke en uw adres gegevens worden
 BESLIST NIET  in een cookie bestandje opgeslagen.
wij gebruiken
GEEN volg cookie
GEEN reklame banner cookie
GEEN aktie aanbieding cookie
GEEN koekies bij de koffie
NIET aan derde verstrekt
Indien u geen gebruik heeft gemaakt van het winkelmandje wordt er GEEN cookie geplaatst
Na de kromme kom-kommers, houdt Brussel zich nu ook bezig met cookies, geen cookies bij de koffie maar cookies in uw brouwser
 
Terug naar boven

Disclaimer en © Copyright :
Alle tekst informatie en foto's vallen onder het © Copyright van deze pagina en mogen zonder toestemming of medeweten niet worden overgenomen of gekopieerd.
Bron vermeldingen of links geplaatst op andere paginas, zijn alleen toegestaan na goedkeuring en/of schriftelijke toestemming van onze webmaster.
© Copyrights by DanWo&Co Webdesign 2006 -  
Het gebruik van de internetwinkel, betekent dat u onze Algemene- en bestelvoorwaarden accepteert.